Партньор на Проватон
 7 грешки във фитнеса

7 грешки във фитнеса

Сподели в

Дори и най-добрите правят грешки, осъзнато или не. Вижте за кои 7 неща трябва да внимавате, когато тренирате във фитнеса.

1. Тренирате на едни и същи уреди.

Когато откриете уред, на който се чувствате комфортно по време на тренировка, се стараете да го използвате максимално често. Имайте предвид обаче, че това ще забави напредъка ви, тъй като тялото ви се адаптира към движенията с него и започва да консумира по-малко енергия. За да имате ефект, комбинирайте всеки път различни уреди по време на тренировката си.

2. Игнорирате болката.

Ако сте чували, че без болка няма мускули, ревизирайте това. Когато усетите пареща болка по време на тренировка, това е знак, че трябва да оставите мускулите да починат за известно време.

3. Доверявате на калориите, които са изписани на екрана на тренажора.

Може да бъде много вълнуващо да видите как набъбват цифрите на калориите ви, което пък храни усещането, че се стопяват килограмите ви. Но практиката показва, че изгарянето на калории зависи от много фактори, а от друга страна вградените уреди за изчисляване на калории измерват различно в зависимост от това дали държите ръцете си на дръжките или те са в движение.

4. Разсеяни сте.

Един на всеки трима във фитнеса дори не може да се изпоти във фитнеса, а повечето наблягат на разговорите с околните на тема тренировки. Бъдете дисциплинирани и парирайте всякакви опити за въвличане в дълги дискусии в спортната зала, където не им е мястото.

5. Изпълнявате техниките погрешно.

Когато използвате уредите правилно, ефектът е видим веднага. Когато техниката ви е неправилна, е точно обратното. Не използвайте уредите по съвет на приятел. Потърсете помощ на квалифициран инструктор, който ще ви обясни компетентно.

6. Копирате тренировката на друг.

Всяко тяло е различно и с различни нужди в различните си участъци. Това, което е подходящо за един, не работи в тренировките за друг. Да копирате комплекса от упражнения на някой друг може да бъде дори опасно за вас, особено ако другият е в по-добра форма от вас.

7. Не загрявате.

Загряването на мускулите е една от най-важните части от цялата тренировка. Кардио тренировката не винаги е подходяща за загряване. Различните видове тренировки изискват различна подготовка. Още по-лошото е обаче изобщо да не загрявате – така лесно може да се контузите, а от друга страна не може да използвате пълния капацитет на мускулите си.

Редакция "Силна Варна"

Подобни новини

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *