Партньор на Проватон
 Спортове, които се обичат

Спортове, които се обичат

Сподели в

Всеки спорт има нужда от допълваща активност, която може да бъде друг вид спорт

Поотделно тези видове спорт са просто начин за поддържане на формата. Но в подходящата комбинация ще разкрият истинския ви спортен потенциал

Скандинавско ходене & пилатес

Отстрани изглежда лесно, а всъщност е доста напрягащо: при скандинавското ходене само за половин час човек гори до 300 калории (стига да се движи в постоянно и бързо темпо). Тренирате не само краката и дупето, но – благодарение на използването на щеки – и гърдите, ръцете и раменете. За да поддържате мускулите гъвкави и за да подсилите торса, обаче ще се нуждаете от допълваща спортна програма като пилатеса. Сравнително леките тренировки за цялото тяло удължават и подсилват мускулатурата на таза, корема и гърба. И освен това ви гарантира строен силует!

Тенис & балет

Тичането след топката по корта е не само забавна игра, но и истинско фитнес изпитание, както и добра тренировка за скоростни реакции. Идеалният й партньор: танцовите занимания, например балет – те оптимизират контрола над тялото. Тренировките на балетната станка развиват подвижността и координационните ви способности, което е добре дошло за тениса. И още: така подсилвате мускулатурата на краката и гърба и оформяте дупето, раменете и прасците.

Спининг & йога

Като спорт, съчетаващ силови тренировки и психическо разтоварване, спинингът, както и другите форми на колоездене (включително и акваспинингът), гори не само много калории, но и укрепва мускулатурата на корема и краката. Освен това може да бъде наистина приятен, ако „карате“ на любимата си музика. Перфектното допълнение ще откриете в йогата – тя ще подобри баланса, гъвкавостта и душевния ви комфорт.

Джогинг & аквафитнес

Тичането е най-ефективната тренировка за издръжливост, много полезна за сърцето и кръвообращението. Стимулира горенето на мазнини, помага при борбата със стреса и гарантира добро настроение чрез освобождаването на повече хормони на щастието. В комбинация с аквафитнес (аеробни тренировки в басейн), ще подсилите торса и ръцете, които при бягане обикновено са пренебрегнати. Освен упражнения с гири, аквафитнесът обикновено включва и елементи от стандартната аеробика и пилатеса. Бонус: съпротивлението във водата помага за извайването на по-красиви мускули, а резултатът е – строен силует!

Електро-мускулна стимулация & колоездене

Тренировките с електро-мускулна стимулация (EMS) са фитнес от ново поколение – активират дълбоките слоеве на мускулите с помощта на допълнително стимулиране със слаби електрически импулси. Така с минимални усилия си осигурявате бързо увеличаване на мускулна маса. Два-три пъти седмично за по 20 минути са достатъчни. Суперпотенциала на тази програма ще развиете още по-бързо в комбинация със спорт, който тренира и вашата издръжливост. Колоезденето е идеално за целта, още повече, че засилва и обмяната на веществата в организма.

Плуване & гимнастика

И при тази спортна двойка се допълват издръжливост и гъвкавост. Резултатът: максимален фитнес ефект. Плуването стимулира обмяната на веществата и се грижи за оформянето на мускулите. Благодарение на гимнастиката пък, която може да съчетава варианти на йога и пилатес, мускулатурата се издължава, а вие подобрявате способностите си по отношение на координация и пластичност.

Редакция "Силна Варна"

Подобни новини

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *