Партньор на Проватон
 10 фитнес съвета, с които ще влезете в перфектна форма още преди пролетта

10 фитнес съвета, с които ще влезете в перфектна форма още преди пролетта

Сподели в

Следвайте ги и ще видите първите резултати още след месец.

<p><strong>1. Приоритизирайте!</strong></p><p>Започнете тренировката с това, което ви е приоритет. Например, ако целта ви е да натрупате мускулна маса, тогава направете първо упражненията с тежести. Ако тичате 30 мин. на пътечката, то това ще ви измори толкова, че няма да можете да звършите тренировката по начина, по който сте я планирали. </p>

1. Приоритизирайте!

Започнете тренировката с това, което ви е приоритет. Например, ако целта ви е да натрупате мускулна маса, тогава направете първо упражненията с тежести. Ако тичате 30 мин. на пътечката, то това ще ви измори толкова, че няма да можете да звършите тренировката по начина, по който сте я планирали.

<p><strong>2. Тренировки с гирички = отслабване</strong></p><p>Колкото повече мускули имате, толкова повече калории ще горите. Затова ви препоръчваме тренировките с гирички да станат основна и задължителна част от фитнес програмата ви, ако целта ви е да отслабвате. Общо 45 минути силови упражнения и два пъти по един час кардио на седмица е напълно достатъчно.</p>

2. Тренировки с гирички = отслабване

Колкото повече мускули имате, толкова повече калории ще горите. Затова ви препоръчваме тренировките с гирички да станат основна и задължителна част от фитнес програмата ви, ако целта ви е да отслабвате. Общо 45 минути силови упражнения и два пъти по един час кардио на седмица е напълно достатъчно.

<p><strong>3. Силни крака = плоско коремче</strong></p><p>Упражненията за крака ще ви отърват от мазнините около талията по-бързо и от стотици коремни преси на ден. Причината е, че по принцип не могат да се намалят мазнините само в една част на тялото. Те са навсякъде и тайната е да увеличите разхода на калории. Това ще стане като наблегнете на краката, защото там се намират най-големите мускули в човешкото тяло.</p>

3. Силни крака = плоско коремче

Упражненията за крака ще ви отърват от мазнините около талията по-бързо и от стотици коремни преси на ден. Причината е, че по принцип не могат да се намалят мазнините само в една част на тялото. Те са навсякъде и тайната е да увеличите разхода на калории. Това ще стане като наблегнете на краката, защото там се намират най-големите мускули в човешкото тяло.

<p><strong>4. Пийте много вода!</strong></p><p>Гликогенът е елементът, който храни мускулите, а той може да съществува само във вода. Което означава, че дехидратацията намалява количеството енергия в мускулите. А никой не иска това по време на тренировка, нали?</p>

4. Пийте много вода!

Гликогенът е елементът, който храни мускулите, а той може да съществува само във вода. Което означава, че дехидратацията намалява количеството енергия в мускулите. А никой не иска това по време на тренировка, нали?

<p><strong>5. Сменяйте упражненията</strong></p><p>Тялото се адаптира много бързо, затова променяйте упражненията, за да го изненадвате всеки път.</p>

5. Сменяйте упражненията

Тялото се адаптира много бързо, затова променяйте упражненията, за да го изненадвате всеки път.

<p><strong>6. Тежест и повторения - как и кога?</strong></p><p>Ако искате да натрупате мускулна маса, правете упражнения с възможно най-големи тежести, коминирани с малко на брой повторения. Ако пък предпочитате да имате издължени и тонизирани мускули, правете упражнения с по-леки тежести, но повече повторения. </p>

6. Тежест и повторения – как и кога?

Ако искате да натрупате мускулна маса, правете упражнения с възможно най-големи тежести, коминирани с малко на брой повторения. Ако пък предпочитате да имате издължени и тонизирани мускули, правете упражнения с по-леки тежести, но повече повторения.

<p><strong>7. По-дълга тренировка = повече изгорени мазнини</strong></p><p>Ако искате да отслабвате с кардио упражнения, помнете, че тялото няма как да влезе в режим на горене на мазнини преди да са минали 30 минути от началото на тренировката. В началото тялото ви черпи енергия и от мускулите, и от мазнините в отношение 50 на 50. След около час отношението става 75% на 25% в полза на мазнините . </p>

7. По-дълга тренировка = повече изгорени мазнини

Ако искате да отслабвате с кардио упражнения, помнете, че тялото няма как да влезе в режим на горене на мазнини преди да са минали 30 минути от началото на тренировката. В началото тялото ви черпи енергия и от мускулите, и от мазнините в отношение 50 на 50. След около час отношението става 75% на 25% в полза на мазнините .

<p><strong>8. Яжте по 5 пъти на ден.</strong></p><p>Вместо три големи хранения за деня, опитайте да изядете същото количество храна, но разделено на 5. Хапването стимулира метаболизма, но ако ядете прекалено много, то това ще ви измори и ще ви направи сънливи. <br></p>

8. Яжте по 5 пъти на ден.

Вместо три големи хранения за деня, опитайте да изядете същото количество храна, но разделено на 5. Хапването стимулира метаболизма, но ако ядете прекалено много, то това ще ви измори и ще ви направи сънливи.

<p><strong>9. Всеки ден различна част от тялото</strong></p><p>Мускулите имат нужда да се възстановят. Ако предпочитате да тренирате всеки ден, то тогава направете програмата си така, че всеки ден да правите упражнения за различни части от тялото.</p>

9. Всеки ден различна част от тялото

Мускулите имат нужда да се възстановят. Ако предпочитате да тренирате всеки ден, то тогава направете програмата си така, че всеки ден да правите упражнения за различни части от тялото.

<p><strong>10. Не забравйте стречинга!</strong></p><p>Задължително след всяка тренировка. Така ще си гарантирате, че мускулите ви ще бъдат издължени и добре оформени. Упражненията увреждат и скъсяват мускулите, както и стоенето на бюро по цял ден - така че правете стречинг и в офиса.</p>

10. Не забравйте стречинга!

Задължително след всяка тренировка. Така ще си гарантирате, че мускулите ви ще бъдат издължени и добре оформени. Упражненията увреждат и скъсяват мускулите, както и стоенето на бюро по цял ден – така че правете стречинг и в офиса.

 

Редакция "Силна Варна"

Подобни новини

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *