Партньор на Проватон
 Вижте истината за стегнатото тяло

Вижте истината за стегнатото тяло

Сподели в

Какво трябва да бъде съотношението между мазнини и мускули и как да го постигнете?

В борбата за идеалното тяло използваме всички възможни средства – козметика, технологии, храна, воля. „Купете антицелулитен гел. Купете си масаж. Купете си 10 процедури за лазерно разбиване на целулита. Купете си карта за фитнес. Купете си списание със съвети за отслабване. Купете си термоклин с лимфодренажен ефект.“ Купете, купете, купете… Да устоите пред подобен натиск е трудно. Но еднократната покупка няма да доведе на бял свят желания резултат – нито само един масаж, нито само един продукт, нито само една процедура. Красивото тяло не може да се купи, но може да се създаде.

Но още в началото на този процес много жени правят една грешка: приравняват красивото тяло към слабото. Слаботата и сексапилът са коренно различни понятия. Намаляването на размера няма да ви направи стройни и гъвкави. Важно е да си поставите правилна цел.

Много жени смятат, че да са поддържат тялото си тонизирано е много по-лесно от това да отслабнат или да спортуват с цел сваляне на килограми. Напротив, да се поддържат винаги тонизирани мускули дори е по-сложно от отслабването. За да бъде тялото тонизирано, то трябва да има достатъчно мускулна тъкан, за да бъде еластично. Това е истина, която не може да се отрече. Слабото тяло може да бъде отпуснато и вяло, без да бъде тонизирано. Но въпреки това жените си поставят за цел да бъдат слаби.

ОТСЪСТВИЕТО НА МАЗНИНИ В ТЯЛОТО НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПОВОД ЗА ГОРДОСТ.

Кожата, която покрива слабите мускули наподобява на кожа на пиле, което никак не е секси. Когато мускулите ви са повече от мазнините, едва тогава тялото ви ще бъде стегнато, а кожата ви няма да виси. Това не става за две седмици, дори не и за два месеца. Мускулите растат, когато употребявате достатъчно количества калории, протеини, с доста упражнения и спазвайки принципа на постепенното натоварване.

Да повишавате тежестите е много важно условие в тренировките. Ако започвате с домашни тренировки, по време на които изпълнявате 3 серии с по 20 клека, след месец трябва да изпълнявате 3 серии с по 50 клека, а след още месец – 4 по 100 клека. Ако се придържате към постепенното увеличаване на повторенията и правилно хранене, мускулите ви ще се стегнат и без да използвате допълнителни тежести. С времето съотношението между мускулна тъкан и мазнини в организма ще бъде в полза на първото. Това ще означава, че тялото ви е в кондиция.

Какъв е смсълът да правите напъди и махове с краката всяка вечер, ако ефектът така и не идва? Стегнатото тяло се постига с години редовни тренировки, през които от време на време натоварването се променя. Правейки всеки месец едни и същи упражнения, без да променяте техния вид, повторения и натоварване, ефект скоро няма да видите. За да имате стегнати и красиво оформени мускули, увеличавайте натоварването.

Редакция "Силна Варна"

Подобни новини

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *