Партньор на Проватон
 8 упражнения за бразилско дупе, които може да изпълните и в домашни условия

8 упражнения за бразилско дупе, които може да изпълните и в домашни условия

Сподели в

Всички жени мечтаят за оформено и стегнато бразилско дупе. Мотивацията е от голямо значение и решихме да ви вдъхновим, с нашите 8 упражнения, с които ще постигнете желания резултат, ако сте упорити, търпеливи и най вече – постоянни.

Какво ви е необходимо? Подгответе една постелка за упражнения, облечете любимия спортен екип и се заредете с хъс и енергия, които да вложите в тренировката. Отворете галерията ни и да започваме!

<p><strong>1.<em> Клек</em></strong></p><p>Това е най-важното упражнение за долната част на тялото и трябва да обърнете особено внимание на техниката за изпълнение. Стъпалата трябва да сочат леко навън, а гърбът да е изправен. Спускайте, докато бедрата заемат успоредна позиция спрямо пода.</p><p><strong>Повторения:</strong> 4 серии по 15 повторения</p>

Редакция "Силна Варна"

Подобни новини

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *