Партньор на Проватон
 Флайс от лег, полулег, обратен лег

Флайс от лег, полулег, обратен лег

Сподели в

Упражнението “флайс” е е едно от най-ефективните изолиращи упражнения за гърдите. То отлично изолира външната част на гръдния мускул и по този начин придава форма и обем. Препоръчвам Ви да присъства винаги във вашата тренировка за гърди. Варианта на изпълнение оставям Вие да го изберете, в зависимост коя част повече Ви изостава. Правете повече от 10 повторения.

Разтварянето от лег може да служи и за маса на външната част на гърдите и за оформяне. Основното му предназначение е за оформяне на гръдните мускули. Затова може да се използва и от напреднали, и от начинаещи. Мястото му е в средата или края на тренировката за гърди. Първо правете упражненията за маса (изтласкване от лег) и тогава преминете към флайс.

 

Варианти на изпълнение

    • От лег – Това е най-популярният вариант на упражнението. Натоварва главно външната част на гръдните мускули

 

 

flais-ot-leg-za-gyrdi

    • От полулег – За да го изпълнявате, трябва да повдигнете облегалката на лежанката под ъгъл 30-35 градуса. Изпълнявано по този начин, натоварва външната и горната част на гърдите. Използвайте леко наклонен ъгъл на лежанката, за да атакувате най-горните мускулна влакна. Намалете наклона, за да преместите стимулирането към по-долна зона на горните гръдни мускули, както и към средните гръдни мускули.

 

 

flais-ot-poluleg-za-gyrdi

    • От обратен лег – За да го изпълнявате, трябва да свалите облегалката на лежанката, под ъгъл около минус 35-40 градуса. Изпълнявано по този начин, натоварва външната и долната част на гърдите.

 

 

Техника на изпълнение

  • Вземете тежестта, легнете на лежанката
  • Отпуснете дъмбелите бавно надолу и настрани чрез движение по дъга, без да движите лакътните стави.
  • След като усетите не болезнено разтягане в гърдите, върнете бавно в изxодно положение.
  • Не допирайте дъмбелите в горно положение.Упражнението наподобява “прегръщане” на дърво.

 

Свързана статия: Тренировка за гърди акцентираща върху всичките части на мускула

 

Приложение

Разтварянето от лег може да служи и за маса на външната част на гърдите и за оформяне. Основното му предназначение е за оформяне на гръдните мускули. Затова може да се използва и от напреднали, и от начинаещи. Мястото му е в средата или края на тренировката за гърди. Първо правете упражненията за маса (изтласкване от лег) и тогава преминете към флайс.

Редакция "Силна Варна"

Подобни новини

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *