Планират кризисна рекламна стратегия за летния сезон

Планират кризисна рекламна стратегия за летния сезон

“Ще се прави кризисна рекламна стратегия за летния сезон”, каза в ефира на бТВ министърът на туризма Николина Ангелкова.

Тя добави, че ще се разчита основно на вътрешния туризъм и да се привличат повече туристи от съседни страни. По думите й, ще се направи опит концесионерите на пясъчните ивици да пуснат чадърите и шезлонгите безплатно. „Засега няма отменени резервации за лятото”, подчерта Ангелкова.

Министърът информира, че по данни на системата за туристическа информация ЕСТИ към 25 март само 1025 души е имало в в хотелите у нас.

Тя припомни, че сега е невъзможно турагенциите да върнат парите за предплатени пакети, а изходът е с ваучери за бъдещо потребление на услугата. Важното е обаче да има начин ваучерът е да бъде използван, дори при фалит на фирмата. „Не може обаче да задължим потребителя да приеме ваучера. Такава е и директивата на Еврокомисията”, поясни министърът.

Министърът добави, че са спрени проверките, а също и прекатегоризацията на туристическите обекти.

„174 индивидуални и 14 организирани български туристи все още са извън родината”, информира министърът на туризма.

Leave a Reply
Your email address will not be published. *