Партньор на Проватон
 3 упражнения за по-силен гръб

3 упражнения за по-силен гръб

Сподели в

Силният гръб е особено важен при вдигането на големи тежести, а освен това и изглежда добре. Ето няколко подбрани упражнения, които да ви осигурят допълнителна стабилност на тялото.

Набиране

Цели: латералните мускули, трапеца и ромбоидите.

Това страхотно упражнение изгражда мускулите на гърба, като натоварва горната и страничната част на торса. Колкото по-широк е захватът ви, толкова по-добре.

За да го изпълните правилно хванете лоста за набиране с надхват. Наберете се нагоре, докато брадичката ви не остане над лоста, а след това смъкнете надолу бавно.

Чукове

Цели: латералните мускули, трапеца, ромбоидите

Едно първично мускулно натоварване, което освен сила, добавя и размер.

Задръжте лоста с тежестите на нивото на колената. Наведете се леко напред, като натоварите бедрата и държите гръбначния стълб в натуралната му форма. От тази позиция придърпайте лоста към гръдната си кост, а след това свалете бавно надолу.

Повдигане за трапец

Цели: горната част на трапеца.

Това движение е с много малка амплитуда, което означава, че може да се използва и голяма тежест, за да се изгради силна горна част на гърба.

Хванете лоста на ширината на раменете, като го държите прав, отпуснат долу с изпънати ръце. Повдигнете раменете си и задръжте за две секунди, а после свалете бавно.

 

източник: mma.bg

Редакция "Силна Варна"

Подобни новини

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *